Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», з метою забезпечення реалізації конституційного права громадян на звернення, оперативного реагування на звернення громадян з питань діяльності Вищої ради правосуддя, надання необхідної інформації та підвищення ефективності роботи секретаріату Вищої ради правосуддя у Вищій раді правосуддя наказом Голови Вищої ради правосуддя І.Бенедисюка від 17 квітня 2018 року № 41/0/1-18 відкрито телефонну «гарячу лінію».
З 2 травня 2018 року телефонна «гаряча лінія» працює щоденно (за винятком святкових і вихідних днів) із понеділка по четвер – з 09:00 до 18:00, у п’ятницю – з 09:00 до 16:45, обідня перерва – з 13:00 до 13:45. Приймання дзвінків здійснюється за номером телефону: (044) 481-06-26.
Відповідно до Положення про телефонну «гарячу лінію» у Вищій раді правосуддя її роботу забезпечують посадові особи управління по роботі зі зверненнями, запитами на інформацію та забезпечення організації особистого прийому громадян секретаріату Вищої ради правосуддя.
Просимо звернути увагу, що відповідальна особа зобов’язана вносити відомості про звернення, що надійшли на телефонну «гарячу лінію», до відповідного електронного журналу.
Під час звернення на телефонну «гарячу лінію» заявнику слід повідомити посадовій особі таку інформацію:
1) прізвище, ім’я та по батькові (якщо є уповноваженою особою (представником) – відповідні дані особи, в інтересах якої діє);
2) поштову адресу та (або) адресу електронної пошти, на яку має бути надіслана відповідь на звернення, контактний номер телефону;
3) суть порушеного питання, пропозиції, заяви (скарги), яка зазначається стисло, лаконічно, без дублювання інформації та зайвої деталізації.
Звернення громадян, у яких порушуються питання довідкового чи консультативного характеру, та такі, що не потребують додаткового вивчення, розглядаються безпосередньо після запису до електронного журналу під час телефонної розмови.
Звернення громадян, у яких порушуються питання, що потребують детального вивчення та опрацювання, фіксуються посадовою особою за відповідною формою та передаються до управління документального забезпечення для реєстрації. Подальший розгляд цих звернень здійснюється у порядку, що передбачений для розгляду письмових звернень, відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян».
Якщо розгляд та вирішення порушеного у зверненні питання не належить до повноважень Вищої ради правосуддя, уповноважена посадова особа за можливості роз’яснить громадянину, до якого державного органу влади або органу місцевого самоврядування доцільно звернутися.
Дисциплінарні скарги щодо дисциплінарного проступку судді (суддів) на телефонну «гарячу лінію» не прийматимуться.
Управління інформації
та забезпечення комунікаційної діяльності